celiziajonsson

Alla inlägg den 26 november 2011

Av celizia jonsson - 26 november 2011 21:51

hellu'

Sitter här med agnes!

haha, jag håller på med en ny header till bloggen & agnes med.

vi har typ hållt på med det i en timma nu (a)

liv vi har, som sitter o sjunger "björn rosenstöms" låtar..

haha, dom är typ sämst!

jaja, chill kväll med agnes.

sen ska vi kolla skräckfilm, ciao.

pusshej.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Det börjar med " du är perfect" och det slutar med " du är precis som alla andra" ..    

 

  


Av celizia jonsson - 26 november 2011 14:40

hej alla!

Igår så sleepade jag över hos agniish!

haha, vi hade inget o göra så vi målade oss som katter :$

haha, o så somnade hon med det & va helt svart i facet när hon vaknade på morgonen,lyckat!..

men nu ska vi ta bussen ner till stan o kika lite. & kolla stad i ljus ikväll!

sen. blir det godis & skräckfilm ikväll men agnes,again (y)

pusshej.

   

If you start miss me, remember, i didn't walk away. you let me go.



Av celizia jonsson - 26 november 2011 02:04

  Hellre sårad av sanningen än lycklig med lögnen.






















 











  Jag vakar över dig, som gud över jorden.



























 




   försök inte vara perfekt för någon, vänta på den som älskar dina fel.








Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards