celiziajonsson

Alla inlägg under november 2011

Av celizia jonsson - 20 november 2011 11:03

Godmorgon!

jag vaknade nyss & ska fira en skituunge som fyller 6 år idag! ;)

sen ska vi ha kalas då, & kanske lägger upp några bilder,jag vet inte..

haha, men nu ska jag duscha^^

Pusshej.









 


Grattis lillasyster på födelsedagen! ♥

  

 

  

 

  

Ti amo.

 

 

 






Av celizia jonsson - 19 november 2011 17:58

  You are my cinema i can watch you forever.















 



  Att säga en hemlighet till dig är som att skriva upp det som  status på facebook.












 


  Du behöver inte gilla mig, jag är ingen facebook status. 











 


  If you start miss me, remember, I didn't walk away, you let me go.

 

 






Av celizia jonsson - 19 november 2011 12:42

Godmorgon!
någon morgonpigg solstråle vaken?

haha, ja jag vaknade för en liten stundsen + att jag var skit trött igår, så jag somnade i skype, lyckat!..
men, just nu så sitter jag vid datorn & lyssnar på musik, har inte en aning om vad jag ska göra idag.^^

jag kanske bloggar lite mer ikväll.

pusshej.

                                                  

          

Döm mig inte efter rykten, det förklar mer om dig än mig.


Av celizia jonsson - 14 november 2011 20:54

Hej alla!

sitter här med agnes & vi lyssnar på musik, o chillar. ^^

haha, vi har kollat på massa raandom klipp på youtube, & ah shieet va vissa skämmer ut säg, haha.

aja, bara agnes som fattar ;), men sen så hade vi lite tråkigt & så vi gjorde oxå några videeos, typ när vi shufflade osv..

haha, men nu ska jag dra, ha det bra!

pusshej.

   

g inte att någon är underbar, om ens smink väger mer än ens hjärta.

Av celizia jonsson - 13 november 2011 21:10

Hej alla!

har inte bloggat i helgen, men det har varit en sjukt grym helg,med agnes,izabella & ida, o massa foolk!

haha, glömmer aldrig den här helgen tjejer, BIG LOVE!

btw, tänker aldrig cykla runt halva skövde kl. 22.00 igen, hallå allt stänger ju då?! det tänkte ju inte vi på..

& nu har man typ tappat rösten, & det är ju kul....

men nu ska jag dra & duscha.(a)
pusshej.

  

Du är som gurkan i en cheeseburgare,alla får dig men nästan ingen vill ha dig.

Av celizia jonsson - 10 november 2011 21:49

sho sho sötnosar!

vad gör alla?, själv så sitter man & gör läxor..

och är hemma efter en  riktigt nice dag med agnes, & ja vi ska lära oss shuffle... (';

haha, föresten agnes e beroende av center & mariekex..normal chey,ohyeees!

idag var jag & köpte min älskade vinterjacka, & imorgon är det äntligen fredag.

aja, ff (föräldrarfritt) imorn & izza o agnes ska nana här. :')

pusshej.

      

Att dömma någon efter rykten, är som att dömma en match man inte sätt.

Av celizia jonsson - 9 november 2011 18:18

Hej alla!

det är bara en dag kvar sen är de helg, 0hyees!

& jag sitter här typ halvsjuk o lyssnar på musik o sånt.

sen så daaampar jag sönder på min data, som cepar ur totalt

haha, aja men ska göra läxor nu, vi hörs!

pusshej.  




     Rykten bärs av hatare,sprids av dårar accepteras av idioter.



















Av celizia jonsson - 7 november 2011 21:51

Hellu'

seg morgon, & skoldag o är riktigt trött :d

iaf, vi fick reda på dom nya klasserna idag & dom söög!

så imorgon upp till rektorn & byta klass,ohyees!

men,som sagt är såå trött så ska ta en dusch & sen kolla på top model!^^

pusshej.


 

Jag ger vänskap till många,men kärlek till få,mitt hjärta till en & inte två.

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards