celiziajonsson

Alla inlägg under december 2011

Av celizia jonsson - 30 december 2011 19:59

                                                                                             




 

Av celizia jonsson - 28 december 2011 21:59

minnen, livet ut.












Av celizia jonsson - 26 december 2011 10:34

Hej alla!

Vaknade nyss, och ska snart ner en sväng på stan med Agnes, Och imorgon blir det bio

Jag mobil bloggar nu, men kanske gör ett bättre inlägg den.

Pusshej.

Av celizia jonsson - 25 december 2011 16:05

Hej alla!

Igår va det ju julafton, & bästavän sovde över här. 

haha, jag & agnes hade liv, kolla när dom spelade ett random spel & så va vi ute o fota, spelade in videoklipp o sånt. :-)

och idag så skulle jag ha åkt till hjo, men jag orkade inte. så har suttit hemma hela dan & väntar nu på att agnes ska komma hem.

Men ska bläddra igenom kanalerna på tvn nu & se om jag hittar nogon bra film, vi hörs.

pusshej.

 


 


   I still can't believe you found somebody new. but I wish you the best, I guess.


 

Av celizia jonsson - 24 december 2011 11:54

Hej alla tomtenissar! :-)

det är äntligen julafton idag!

hihi, vaknade för en stund sen, o jag & donna har fixat oss för dagen, o nu är mikaela & levi här.

haha, jag ska inte sitta vid datorn egentligen, skulle slänga in några bilder från början av dagen.

och hälsa alla god jul!      ( det kommer fler bilder ikväll, eller imorgon.)

pusshej.

               

God Jul ♥

Av celizia jonsson - 22 december 2011 23:47

Hej alla!

va gör alla? själv så sitter jag o kollar igenom mina bilder på mobilen, & snackar skype.

Vart hos bästavän en liten stund idag, sen så har jag rensat min garerob. sen inte gjort ett skit.

hihi, om bara 2 dagar är det julafton! längtaaaar..

förutom, att då är julkaldendern slut, inte bra.. bara jag som tkr de e fett gullig, o lite bra, hihi..

och imrogon, tillbringas liten stund av dagen med underbara agnes, sen uppesittakväll här hemma!

ska nog dejta kudden snart.

pusshej.

 

 

Jag älskar dig - tar tre sekunder att säga, tre timmar för att förklara, och en livstid att bevisa.

Av celizia jonsson - 21 december 2011 22:50

1. Jag heter celizia miranda sjöberg jonsson.

2. Jag är en 13 årig tjej, som bor i skövde.

3. Jag älskar att va med kompisar, fotografera, spela innebandy & basket.

4. Mina föräldrar är skilda, & jag bort tillsammans med min mamma, & mina 2 syskon.

5. Jag har 3 syskon till, men träffar dom sällan.

6. Jag kan inte gå ut utan min mobil.

7. Jag brinner för innebandy.

8. Jag älskar bruna ögon, men själv har jag blåa.

9. Jag blir lätt sur när jag spelar spel..

10. Jag kan inte leva utan tuggommi!


hihi, lite saker iallafall.






 


 


 




Just  be yourself, no one else.

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards