celiziajonsson

Alla inlägg under december 2011

Av celizia jonsson - 21 december 2011 15:09

Hej alla.

yeees, äntligen jullov nu! :-)

 först några timmar i skolan & nu ska jag kika lite på julkalendern,hihi.

sen blir det julbak o grejer, (a)

kan inte ta kort med system kamern,  något som har hänt. så det blir webcam bilder, o det suger!

aja, har inte så mycket mer att säga, förutom att bara är 3 dagar kvar till julafton!

pusshej.





     

du stack utan en andledning, kom då inte tillbaks med en ursäkt.

Av celizia jonsson - 20 december 2011 22:18

Hej allihopa!

20 december idag, bara 4 dagar kvar till julafton! :-)

och har varit o köpt dom sista julklapparna idag, med lillasyster.

o nu sitter jag o slår in julklappar o lyssnar på julmusic.

imorgon är det bara en dag kvar i skolan, sen jullooov! wiho..

& tack vare en viss agnes, så fick jag parfym i ögat, så det är helt svullet & rött,tack agnes!

pusshej. ♥


                                                              ( osminkad tjej, o svullet öga, de nice. )

 



  


 


 


      


Jag kan torka bort 90% av din skönhet med en våtservet.

Av celizia jonsson - 17 december 2011 21:34





      

Agnes emma-clara karlsson!

jag älskar dig bästavän,

du är som en ängel utan vingar, min andra halva.

i 8 år har du haft en plats i mitt hjärta, vi har delat på både gläde & sorg

vi har bråkat & sedan skrattat,  förr eller senare så har allt löst sig tillslut.

jag har delat minnen med dig som jag inte har delat med någon annan.

minnen jag aldrig kommer glömma, dom bara flödar på.

du får mig alltid att le, när mina dagar är som mörkast så får du dom som ljusast.

även om vindarna vänder, så finns jag vid din sida.

även om solen skulle slockna så lyser du upp mina dar ändå.

 du är inte som alla andra & du är lite knas, men det köper jag!

att förlora dig min vän, är som att kapa ena handen.

att beskriva dig är som att räkna alla stjärnor på himlen.

jag älskar dig Agnes Karlsson!  ♥

Av celizia jonsson - 6 december 2011 20:09



ska man ha tungpiercing eller inte?


kommentera gärna o säg vad ni tycker,tack! :) 

Av celizia jonsson - 5 december 2011 20:45

yeeees, nu är äntligen snön här!

men förmodligen är allt borta imorn..

men men, en bra början på december iallafall! (:

         

Om en stjärna skulle tändas för varje gång jag tänkte på dig, skulle natten vara ljusare än dagen. ♥

Av celizia jonsson - 4 december 2011 20:49

                        




Även fast jag har miljoner andledningar till och lämna dig, så letar jag alltid efter en som kan få mig stanna och tänka om.

Av celizia jonsson - 4 december 2011 20:28

hej alla!

jag har inte bloggat på några dagar nu, för har inte haft något intressant o skriva om.

och det blir inte så kul och läsa "nu gör jag, sen gör jag, imorn gör jag, osv.." hela tiden.

så måste komma på något bra & blogga om. Så under tiden hade jag tänkt o ha ett lite uppbehåll

tills jag kommer på något bra om o blogga, elr när det händer något, inte sitta o rabla upp

min vardag, dag efter dag, det blir lite tråkigt.^^

men men, jag sitter iaf & kollar på julkalendern med lillasyster. känner mig lite smått så där barnslig, men vad gör de? ;)

haha, redan 4 decemer idag & 2 advent, men ingen snö än!

men nu ska jag dra, vi ses!

pusshej.

        

to describe you is like to count all stars in the heaven.

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards