celiziajonsson

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av celizia jonsson - 16 januari 2012 22:39

Hejsan allihopa!

kikade lite på tvn nyss, men hittade inget bra så jag tänkte sätta mig & blogga lite..

egentligen har jag inte så mke att skriva om,

men va med agnes förut & vi kollade på film o sånt,

kmr dock inte på vad filmen heter, haha..

men vi snackade om allt mellan himmel & jord. o guuud vad jag saknar sommaren! ååh

vill verkligen inte ha snö nu, aja iallafall så ska agnes hänga med mig till karlsborg över helgen o så.

men, det jag tänkte på va, ni som läser min blogg,ni får jätte gärna länka bloggar,

antingen era egna bloggar eller andra bloggar som ni läser!

ska nog dra & sova nu! vi hörs.

pusshej.

 

haha, bjuder på bilden från idag... 


Av celizia jonsson - 16 januari 2012 13:07

Hej töntar! :-)

sitter i skolan & har svenska med agnes & byllz! det går bra för oss o sånt..

haha, sen har vi bild sista lektionen, sen slutar vi!

efter det så drar jag hem till lilla agnes o chillar lite.

men nu ska vi dra, ciao!

pusshej.

 

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards