celiziajonsson

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av celizia jonsson - 27 januari 2012 22:24

Hej på er!

Dagen börjar gå mot sitt slut, & känner att jag inte har gjort sådär skit mycket idag,

elr, haha jo jag har ju pärlat typ halva dan :$, sen va jag hos mormor en stund.

och väntade på agnes, men sen kunde hon typ inte träffas elr nåt, så ah det blev inget.

men har roat mig med annat ikväll så,haha..

ska nog sätta mig & kolla på tv nu, så vi hörs! 

pusshej.

                   

det är du som ligger bakom leendet på mina läppar. 

Av celizia jonsson - 27 januari 2012 09:59

hej alla!

sitter i skolan & har biologi.

sitter mest vid datan & lyssnar på music.heh

haha, fick mina älskade gråa mjukis igår & har på mig dom nu! ;)

aja, idag ska jag typ bara chilla lite när jag kommer hem,

senare sen så ska jag va med agnes, får se vad vi hittar på då.

men, nu ska jag nog jobba lite, vi har ju trots allt prov snart :o

så vi hörs nog när jag kommer hem.

pusshej.

  

Jagt letar inte efter problemen, problemen letar upp mig.  

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards