celiziajonsson

Alla inlägg under januari 2012

Av celizia jonsson - 11 januari 2012 22:38

Hej alla!

sitter vid datorn & tänkte blogga lite snabbt innan jag ska ta & släcka lampan o sova!

va med agnes en liten stund idag, sen drog jag hem & gjorde ingenting..

och mår inte så där skit bra, men ska försöka & gå upp till skolan imorn iaf!

det är ju snart helg igen, så det är skönt.

men, ska stänga ner datorn nu, plus att min dator dör nu, vi ses!

pusshej.

       

Ett förhållande utan känslor, är som en dator utan internet

- man spelar bara spel.  

Av celizia jonsson - 10 januari 2012 13:52

sitter här i skolan, & har biologi. sen idrott!

jag & agnes är duktiga som är klara med biologi redovisningen, så ah vi pasar på & checkar datorn lite. :-)

haha, liv? - jo tack vi vet.

men, ciao vi ska dra nu!

pusshej.


       

jag är bruden som du aldrig kommer bli. :-)  


Av celizia jonsson - 9 januari 2012 15:05

Hej alla.

sitter här med en spelnörd vid namnet agnes.

vi ska snart dra till maxi & sen hem till henne mabey baby :-)

hon har precis bloggat, o kolla gärna hennes blogg http://www.nattstad.se/aaagnez (klicka på länken för att komma till hennes blogg)

men vi ska dra nu, vi hörs!

pusshej.

.

             

bjuder på bilderna :-)

Av celizia jonsson - 9 januari 2012 00:38

hemma från en sjukt härlig helg i stockholm!

firat serbisk jul, kikat på stan & vart hos cami.

men som 3 enormt sega timmarna hem var inget vidare...

men den kommer några bilder från i helgen.

                         

Av celizia jonsson - 6 januari 2012 01:07

Hej alla sötisar! :-) 

har precis packat klart & om 12 timmar åker jag till stockholm. (a)

så, ska snart sova sen gäller det o gå upp tidigt imorn, yes det är ju skit kul....

kanske mobil bloggar när jag är där, får se.

sen va det inget mer, ha de bra!

pusshej.

       

     en människa som lämnar någon för din skull, lämnar en dag dig för någon annans skull.

Av celizia jonsson - 5 januari 2012 02:32

Hej alla söta!

vad gör ni nu? 

själv sitter man, o lyssnar på music, bloggar .

ska nog snart stänga ner datorn & lägga mig ner o sova.

har vänt upp&ner på dygnet. men är iallafall fett trött nu! men blir la pigg om en stund igen...


Dagen började helt bra, duschade, städade till skön musik, sedan drog en sväng ner till stan men sanna!

sedan hem till agnes en stund, och vi spelade in en massa videoklipp, haha..

kanske lägger upp något av klippen imorn, elr någon annan dag, får se :)


ååååh, vad tråkigt det borde va o läsa vad jag gör varje dag, idag har jag gjort,sen gjorde jag, imorn ska, jag osv..

men, det är typ det min blogg handlar om, min vardag,mode & fotografering. 

men ska bli bättre, lovar! ;)

pusshej.

                                                                                                                                        

Young, Wild and Free. ♥

           


ett léende betyder inte alltid att jag är glad, utan att jag är stark nog att le när det är svårt.

Av celizia jonsson - 4 januari 2012 00:58

           

Lillasysteer ♥

Av celizia jonsson - 3 januari 2012 23:05

Hej alla töntar :-)

vad gör alla?

har inte gjort någonting idag, så har inget o säga direkt.

men, undrar om ni har några filmtips, vet ni någon/några bra filmer så skriv gärna det då ;)

haha, pusshej.


                                                                                                      Bildbomb.       seriösast i stan o sånt...




         

       

     

         


                                                             

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards