celiziajonsson

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av celizia jonsson - 20 februari 2012 23:12

alltså fattar inte varför alla vill förändras & bli en annan person dom egentligen inte är,

varför leka någon annan när man kan va sig själv? det är inte så att en annan person är helt perfekt

det är ingen, alla gör misstag. alla har både för & nackdelar. så att lägga sin tid på att försöka bli någon annan.

ist för att förbättra sina misstag, tycker jag bara låter dumt. haha.


aja, iaf sitter just nu vid datorn, har varit med sanna & bella på  frg förut, va väll helt okej!

sen imorgon är det ju friluppsdag, känns ju sådär när jag inte har några skridskor?!

men men, får se uhr detta går, är fett trött kommer somna vilken sekund som helst så tror jag drar mig mit sängen nu.

vi ses imorgon! puss.

   '

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards