celiziajonsson

Alla inlägg under februari 2012

Av celizia jonsson - 14 februari 2012 23:04

hej på er!

seeg alla ♥ dag idag, forever alone & typ sjuk..

suttit framför tv/datorn halva dan & kollat film, låter ju inte så skit kul..

men, iallafall imorn kmr världens mest saknade hem!

ska väll sätta på nån film nu,

ha en bra alla hjärtans dag allihopa!

pusss.

 

Av celizia jonsson - 14 februari 2012 00:15

Hej alla!

va på lek&bus idag med la familja & agnes, haha :) 

fett kul, tills jag ramla & knäckte nacken typ...

iallfall, nu sitter jag & skypar med socialt folk och ska la dra mig mot sängen snart, börjar bli trött..

pusshej.

       

 

haha nyvakna tjejer o sånt..  

Av celizia jonsson - 12 februari 2012 23:40

hej på er töntar :-)

i morses när jag & agnes vaknade så hoppade jag in i duschen, sen så fixade vi oss lite

och jag klippte mig, men råkade klippa för mke, så ah har kort hår nu!...

haha, agnes sover här i natt igen, & vi drar till lek&bus imorn! ;)

ska va social med sanna & agnes i skype nu så, hejdå!

       

bildbomi

Av celizia jonsson - 11 februari 2012 20:19

hej ännu en gång..

haha, sitter & skypar med lilla sanniz, & kollar på gladiatorerna med agnes o hon sover här i natt!

hahah söt sanna!      

Av celizia jonsson - 11 februari 2012 17:35

hej allihopa!

drog till maxi med mami&kid förut, köpte typ en cremé till ansiktet elr något, och fick en med mig en tröja från gina.

är as trött, så ska hoppa in i duschen & typ sätta på nån film elr nåt, och kolla på gladiatorerna ikväll!

ha en bra lördag alla!

pusss.

                                                                                                                        osminad, men det får duga. 

   <--     

att förlåta någon som en gång sårat dig, är som att låta den såra en igen.



Av celizia jonsson - 11 februari 2012 01:30

Hej alla!

klockan är 01.31 och jag kan inte sova, inte ett dugg trött!

haha, har snackat med agnes & sanna på skype, men dom har somnat.

så nu ligger jag & snackar med byllan,haha liv..

har inget och göra så tänkte blogga, haha

ska jag kanske dra mig mot sängen iallafall?   

















Av celizia jonsson - 10 februari 2012 18:16

hej alla!

nu är det äntligen looov! :D

och jag har typ suttit & kollat på tv, och målat hela dan, haha.

inget liv, skulle bara slänga in ett inlägg, rätt onödigt! men kände för det..

pusshej.

 

sometimes the people who don't talk to you are the ones that really want to.




Av celizia jonsson - 9 februari 2012 21:14

Hej på er!

har inte hunnit bloggat så mycket, har inte haft tid, men iallfall nu bloggar jag så.

va i skolan idag, som vanligt? vi hade prov, ett oförberett oxå & imorn så ska jag ha fysik prov, de nice, elr inte!

så ah det är vad jag sysslar med nu, men tänkte oxå blogga lite snabbt, heh..

redan fredag imorn, shit vad veckan har gått fort! kanske åker till pappa, vet inte riktigt än.

men, ni får ha det bra, för nu ska jag forsätta träna!

pusshej.

bildbrist, bild från typ höstas elr något, haha..  

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards