celiziajonsson

Alla inlägg under februari 2012

Av celizia jonsson - 7 februari 2012 21:20

                                                                              JAG ÄLSKAR DIG. ♥
 

Av celizia jonsson - 7 februari 2012 19:08

hahahha, bästa reklamen, jag svär! ♥♥♥♥♥

Av celizia jonsson - 7 februari 2012 17:36

Hej på er!

först några sega timmar i skolan & sen bussen hem med sanna & agnes,som vanligt är bussen sen & fullproppad...

haha, iallafall! när jag kom hem så ställde jag mig & "bakade" pannkakor & webbade med agnes.

som oxå bakade pannkakor, haha! fast mina smakade as, hade gjort fel, hur lyckas man?..

aja, vi sitter fortfarande och webbar, men agnes försvann, haha,ska ta & kolla på top model svergie sen!

pusshej.

   


Av celizia jonsson - 6 februari 2012 19:38

dagens outfis..

 



 lockigt hår..

kofta - H&M

t-shirt - H&M

jeans- vila


Av celizia jonsson - 6 februari 2012 19:20

hej allihopa!

måndag, första dan på veckan, ahmen nu kör vi den sista veckan sen lov!

iallafall, tog bussen hem med sanna efter skolan, tappade min dator när jag gick ut ur bussen

och det måste ha hänt något, för min data funkar nu igen! fett grymt, haha.

skulle webba med sanna nu, men hennes dator typ laggar, så vi sket i det

och ska istället ta tag i mitt rum nu, har ju gjort om & redan stökigt, heh..

så höjer volymen & drar igång med städningen o sen stekar pannkakor ;)

vi ses, pussss.

 

haha, bilden..

Av celizia jonsson - 5 februari 2012 18:30

Hej på er!

jag & agnes dygnade till kl 6 igår & vaknade vid 1 haha..

iallafall, vi va ute & fotade lite, men det är så kallt ute

och bilderna blev bara suddiga o sånt,så vi sket i de.

och för typ 15 sen så bakade jag sockerkaka, som jag ska ta ut nu.

så, vi ses ha det bra!
pusshej. 

 

Av celizia jonsson - 5 februari 2012 15:20

                     

Av celizia jonsson - 5 februari 2012 01:35

hahaha, inte varje dag som svampbob är på MTV  klockan halv 2 på natten...

















 





 







    




baby you light up my world like no body else



 

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards