celiziajonsson

Alla inlägg under februari 2012

Av celizia jonsson - 4 februari 2012 20:07

Hej på er!

myskväll med bästavän nu!

vi har varit på maxi köpt godis o sånt!

haha, men nu så ska vi sätta oss & kolla på gladiatorerna och lite smått melo & tjocka oss, heh..

ha en forstatt bra lördag, för det ska iallafall vi ha! (a)

pussss.













         

i love you!  

Av celizia jonsson - 4 februari 2012 12:53

Hej allihopa!

vakna för en stund sen & sitter på spelar på min lillasysters nintendoDS!

ska snart göra iordning mig & så kommer agnes sen och nanar här ikväll! 

men, ska fixa mig lite oxå nu, men bloggar nog mer ikväll, ha det bra!

pusshej.

 

   

Av celizia jonsson - 3 februari 2012 20:08

 

Av celizia jonsson - 3 februari 2012 15:51

Hej alla!

kom hem för en stund sen & käkade donken, hehe..

och dagen tillbringas med agnes, eller hela helgen typ.

tummen upp för det är äntligen helg igen!

har tagit en hel del bilder idag i skolan, va med agnes på stan

och vi sprang in i en trappuppgång, för det är feting kallt ut!

oså tog vi bidler där o lite så, ah lägger upp några.

aja, i vilket fall som helst så ska jag dra & kika top model nu, ha en bra fredag allihopa!

pussss.

                vänner är som converse, ingen vill ha falska.


Av celizia jonsson - 2 februari 2012 21:21

Hej på er!

är skit trött, slutade 14.30 idag tog bussen hem, & hoppade in i duschen!

sen, så plockade jag upp lite i mitt rum, lyssna på skön music o sånt.

senare sen kom johan hem med locktång! suuuper glad.

min förra locktång gick sönder, så har lixom bara plattat det hela tiden

ock tycker det är så tråkigt med platt hår, så nu kan jag äntligen göra något med mitt hår igen!

haha, aja satt typ uppe hela natten igår & träna inför so provet idag, heh..

inte sådär skit bra time'at men tror jag blev godkänd iallafall! ;)

men, nu så sitter jag & kollar lite, och shit vad snyggt det är med dip dye!

vill men är nog för feg, haha! men såg även andra bilder & vill verkligen ha ljust hår till sommaren!

och är skeeta trött nu, så ska la dra mig mot sängen snart!

det är ju fredag imorgon oxå, funderar på & dra till badhuset, haha.

pussss.

 


Dip Dye?


 


färga håret?

 

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards