celiziajonsson

Alla inlägg under mars 2012

Av celizia jonsson - 22 mars 2012 21:00

FUCK KÄRLEK,NEJ FUCK DEN PERSONEN SOM FICK DIG OCH TÄNKA SÅ!

Hej alla.

slutade halv 3 idag,tog bussen hem, sen satte jag mig på ballkongen i det fin fina vädret!

och drog senare ut med lillasyster till maxi & dansade med agnes utanför oss,haha vet inte varför..

iallafall,fredag imorgon, har dock inget planerat, får se vad jag hittar på,vi ses!puss.

     

Av celizia jonsson - 21 mars 2012 22:53

GLÖM ALDRIG VAD NÅGON SÄGER TILL DIG NÄR DE ÄR FULLA,EFTERSOM FULLA ORD ÄR NYKTRA TANKAR.

Hej på er.

kom nyss upp ur ett långt varmt bad, håller nu på & plattar håret tills imorn,så det inte ser kaoz ut närjag vaknar,

inte gjort så mycket idag,träffade några på maxi förut, sen köpt ett par nya byxor. men nu ska forsätta o fixa mitt hår, så vi vi syns imorgon!puss.

 

haha, min gamla bena, här snackar vi snebena!

Av celizia jonsson - 20 mars 2012 16:22

SUR!

Hej alla.

kom nyss hem från skolan, eller ah från tandläkaren & jag är fett sur.

min tandläkare är helt borta aso, får stå ut med den här skiten i 4 månader till.

ska inte gör ett skit idag,har ingen lust att gå ut, ska nog dra nu innan jag får damp..

aja, hejdå, ha en bra tisdag?

 

Av celizia jonsson - 20 mars 2012 09:07

SKOLAN!

Godmorgon typ?

ne,men sitter i skolan, börjar 9.10 så ska snart in på lektion.

aja,efter skolan så ska jag till maxi med mamma & köpa lite saker,sen drar jag till agnes.

vi hörs när jag kommer hem, hejdjå.

 

Av celizia jonsson - 19 mars 2012 21:16

WERE IS THE "GOOD" IN GOODBYE?

Hej på er.

Drog till skolan imorses, slutade kl 15.00 så drog till rese & fixade nytt månadskort eftersom jag tappade mitt andra,haha, sen så tog jag bussen hem fixde lite & gick till maxi med agnes,för att kolla skal o sånt, men hittade inga? så vi köpte calippo & nu sitter jag hemme framför datorn & ska väll inte göra så mycket mer,sovmorgon imorn oxå, men brukar ändå så alltid glömma bort det på morgonen,aja vi ses!puss.

 

Livet

Av celizia jonsson - 18 mars 2012 02:22

GODNATT?

Hej alla.

sitter just nu hemma hos agnes & typ halv sover, är fett trött,så ska nog sova snart..

va med agnes idag & vi drog till maxi,jag fyllde på min mobil,skulle kolla skal o sånt, sen drog vi hem till henne

och kollade trailer på olika skräckfilmer,men sen så  satte vi på mia&klara av någon konstig andledning haha, men mitt upp i allt så deckade agnes & ska oxå dra mig mot sängen nu, så vi hörs imorgon!puss.

 

Av celizia jonsson - 17 mars 2012 11:39

GODMORGON!

Hej på er.

vaknade nyss, sitter just nu & skypar med sanna. ska väll göra i ordning mig snart.

bloggade inte igår, men jag träffade agnes,sanna & isabelle, kom hem rätt sent, va trött & han inte blogga.

men, om en stund så ska jag kanske träffa agnes. men ses väll ikväll!puss.

 

Av celizia jonsson - 15 mars 2012 19:09

BAK TIME!

Hej alla.

jag & donna ställde oss i köket & bakade kärleksmums förut.

och nu så sitter jag & donna o skypar med lilla sanna, men funderar på o sova snart, börjar bli trött..

upp tidigt till skolan imorgon oxå,men bara en dag kvar sen helg!puss.

         

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards