celiziajonsson

Alla inlägg under mars 2012

Av celizia jonsson - 15 mars 2012 14:28

STUDIE DAG!

hej på er.

studiedag idag,hade tänkt & sova länge men vakna ju av att solen sken in genom fönstret.

så gick upp,gjorde i ordning mig & skulle vidare till agnes, men nu så skulle hon till sin syster.

så får se vad jag gör av dan, kanske bara ligger hemma & kollar på film eller något. vi ses!puss.

   

Av celizia jonsson - 14 mars 2012 22:51

 A BREAK UP IS LIKE A BROKEN MIRROR.

IT IS BETTER TO LEAVE IT BROKEN THAN HURT YOURSELF TO FIX IT.

Hej på er.

tänkte sätta mig & blogga lite innan jag sätter på en film & går o lägger mig.

va i skolan idag, rätt chill dag ändå, haha sen jag & agnes va riktigt duktiga på idrotten...

skulle haft 'sol' sista timmen, men vi hade inte lärare så fick gå hem, sen har vi studiedag imorgon oxå!

ska nog va med agnes en stund, sen får jag se vad vi hittar på, men bloggar mer imorgon.

nu ska jag sätta på en film, sen sova så vi ses! puss.

       

Av celizia jonsson - 13 mars 2012 08:57

 SKOLAN!

Hej alla.

sitter i skolan just nu,kom på att jag började 09.10 när jag redan var i skolan..

så jag & sanna sitter vid datorn & agnes står och tar egopic inne på toaletten,haha.

men ska snart ha sol,sen tagga matte,kul...

vi ses sen när jag kommer hem!puss.

     

Av celizia jonsson - 12 mars 2012 21:21

LONGBOARD! 

Hej alla!

helgen är slut & det betyder att det är skola, så drog upp tidigt till skolan..

iallafall, det har varit riktigt fint väder idag, så jag & agnes tog fram våra longboards &åkte till norrmalm.

och snackade & chillade lite,sen när jag kom hem så städade jag mitt rum & tog nyss ett långt bad, så ska fixa mitt hårså slipper jag gåra det imorgon bitti, sen ska jag krypa ner mig i sängen, vi ses! puss.

             

Av celizia jonsson - 10 mars 2012 21:14

 LÖRDAG!

Hej på er.

sitter vid datorn & har fett tråkigt, inget o göra, så tänkte blogga lite..

va med agnes en stund idag,sov även där i natt & vi kollade på skräckfilm,kul eller inte..

hör att alla sitter & kollar på melodifestivalen, men det suger? så ska kolla på gladtiatorerna istället,vi ses! puss.

   

Av celizia jonsson - 8 mars 2012 16:12

DET BÄSTA MED TORSDAG ÄR ATT FREDAG KOMMER EFTER!

hej på er!

kom hem från skolan för en stund sen, ska snart ta bussen mot sanna & träffa henne lite!

sen hem och fixa lite ikväll & fredag imorn! men ska dra nu, vi ses! puss.


     

Av celizia jonsson - 8 mars 2012 16:06

NEW IN!

igår när jag kom hem så ligger ett par nya mjukis på sängen, sen en iphone 4.glaaad

       


Av celizia jonsson - 5 mars 2012 20:34

FETTT CHILL DAG.

#sol#maxi#jordgubbar#nutella#vårfeeling#älskar#liv

et#

  

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards