celiziajonsson

Alla inlägg under april 2012

Av celizia jonsson - 17 april 2012 23:10

Drar mig mot sängen,efter en toppen dag med bästa jonna! godnatt.

 

Av celizia jonsson - 17 april 2012 00:22

HITTA KILLEN SOM FÖRSTÖR DITT LÄPPGLANS & INTE DIN MASCARA.


tillbaka i skolan, några dagar kvar sen helg igen, längtar.

iallafall, vad har jag gjort idag? jo,drog ner till stan med agnes & träffades moa, köpten även ett nytt skal.

sen drog jag hem & typ snackade skype,datan det gamla vanliga typ. men nu ska jag dra mig mot sängen, vi ses!

     

Av celizia jonsson - 15 april 2012 17:18

YOU CAN'T PHOTOSHOP YOUR PERSONALITY!

seg dag, men har städat hela mitt rum från golv till tak.  och rensat lite,kände att jag nog behövde de.

men nu fastna jag vid datorn, fast ska snart gå igenom min garberob, fast jag gjorde de för inte så länge sen, men har ändå massa saker som jag inte vill ha längre, så ska fixa de nu, sen ta ett långt bad & upp till skolan imorn..

 

Av celizia jonsson - 15 april 2012 12:11

WHEN I TEXT YOU,IT MEANS I MISS YOU.

WHEN I DON'T TEXT YOU IT MEANS IM WAITING FOR YOU TO MISS ME.
 

känns som om det blir ännu en seg dag, ska väll ladda ner nån film & lägga mig i soffan, rolig söndag.

Av celizia jonsson - 14 april 2012 19:41

INSTAGRAM @ CELIZIA

   

följ mig & jag följer dig? :)

Av celizia jonsson - 13 april 2012 08:05

OM MY WAY TO SCHOOL!

Sitter i köket med lillebror & väntar på att agnes ska bli klar, så vi kan ta bussen till skolan.

fredg idag, sista dan sen helg! aja ska slänga i mig något o äta nu. vi ses!

   

Av celizia jonsson - 12 april 2012 21:20

DU KOLLAR PÅ MIG & SKRATTAR FÖR ATT JAG INTE ÄR SOM ALLA ANDRA,

JAG KOLLAR PÅ DIG & SKRATTAR FÖR DU ÄR PRECIS SOM ALLA ANDRA.

Hej alla.

näst sista dan i skolan idag,orkade knappt gå upp imorses men men, fredag imorn & äntligen helg igen!
det är cup & tivoli o sånt inne i stan,men har man pengar? ne. men vi drar väll in till stan en sväng ändå.

iallafall, har inte gjort så mycke idag, mest varit hemma & sånt, ska snart tvätta bort sminkad sen lägga mig

i sängen & kolla på film. vi ses imorgon! hejdå.

 


-

Av celizia jonsson - 12 april 2012 21:15

He's annoying,he's hilarious, he makes me yell,he drives me crazy,

he's out of his mind, and he's everything i want.

 

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards