celiziajonsson

Alla inlägg under april 2012

Av celizia jonsson - 10 april 2012 23:07

DRAR MIG MOT SÄNGEN!

Lägger mig i sängen & lyssnar på musik & ska försöka sova, är typ förskyld & har ont i halsen,kul..

    

Av celizia jonsson - 9 april 2012 19:04

FÄRGAT HÅRET!

Hej alla.

det regnar,blåser,snöar, riktigt skit väder kan man kalla de, & jag har inte gjort något idag.

sen färgade mamma håret på mig igår kväll, men det blev inga bra bilder på håret typ.

aja, iallfall skola imorn, varför ska loven va så korta? vill bara sommarlov nu...

ska kolla på nån bra film nu, vi ses!

 

 innan <---> efter

Av celizia jonsson - 7 april 2012 22:50

GLAD PÅSK ALLA!

Hej alla.

påskafton idag, & dan har spenderats med sanna & agnes, hemma hos mig.

sover över med agnes idag & just nu så sitter vi o skypar med jonna, underbar tjej det där!

ska dra o fixa flätor på agnes  nu, haha. vi ses!puss.

 

Av celizia jonsson - 7 april 2012 22:14

HAHA, DET FINNS VERKLIGEN MÄNNSIKOR TILL ALLT 


 

 

Av celizia jonsson - 7 april 2012 00:32

KARLSBORG.

Hej alla.

kom hem från en sväng i karlsborg hos pappa med bästavän!

vi har mest chillat & sånt, sen idag när jag kom hem så kom sanna förbi en sväng & nu sitter jag här.

och gör i princip ingenting, ska nog sova snart, vi ses imorgon! puss.

             

Av celizia jonsson - 7 april 2012 00:28


Fika på bryggan med en underbar vän!

 

Av celizia jonsson - 4 april 2012 21:54

KARLSBORG!

Hej alla.

imorses så kom agnes över till mig & åt våfflor på ballkongen sen gjorde vi i ordning oss snatt & tog bussen till karlsborg. sen drog vi till ica med longboardarna & köpte godis & satte oss på studsmattan & chillade lite.

nu kollar vi datan lite snabbt ska snart sätta på en film, vi ses! puss.

(haha, orkar inte ladda upp bilder från idag,men det kmr imorn,hittade gamla bilder på pappas data, haha)

  

Av celizia jonsson - 4 april 2012 00:32

GODNATT!

går & lägger mig efter en lyckad dag! en ny dag imorgon och den spenderas i karlsborg! vi ses, godnatt.

   

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards