celiziajonsson

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av celizia jonsson - 24 januari 2012 21:08

Hej allihopa!

Sitter i bilen på väg mot timmersdala hängde med mamma & lämna marie o även träffa Bella.

Så ah har tråkigt,sitter o lyssnar på Timbuktu &Kollar igenom lite bilder på mobilen, haha.

så tänkte ladda upp dom, heh minnen säger jag bara. laddar upp så många jag orkar..

Pusshej.

                                         

haha, älskar er.♥

Av celizia jonsson - 24 januari 2012 16:36

klicka på länken & rösta?

bara att klicka på login whit facebook, sen klicka på  RÖSTA  & sen är det klart!

vore snällt om ni gjorde de! :) 


http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-5299 




btw,haha ni kanske vill veta vad ni röstar på?

det är iallfall min lillebror som ska va med i tidinigen, om han får tillräckligt med röster.

(kanske inte låter så nödvändigt, men det vore jätte snällt)














Av celizia jonsson - 24 januari 2012 15:47

Hej alla!

kom nyss hem från skolan, hade idrott sista passet! helt okej faktiskt,

förutom att jag & malou va tvugna att springa upp till skåpet i shorts & t-shirt, va både kallt & lite pinsamt, haha.

men, på något sätt kom vi & tänka på sommaren & guud vad jag längar till sommaren nu!aja..

ska snart slänga i mig lite käk, o sen sätta på nån film tror jag, fett trött!

pusshej.

 

look like a girl, act like a lady, think like a man, work like a boss.


Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards