celiziajonsson

Alla inlägg under januari 2012

Av celizia jonsson - 24 januari 2012 16:36

klicka på länken & rösta?

bara att klicka på login whit facebook, sen klicka på  RÖSTA  & sen är det klart!

vore snällt om ni gjorde de! :) 


http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-5299 




btw,haha ni kanske vill veta vad ni röstar på?

det är iallfall min lillebror som ska va med i tidinigen, om han får tillräckligt med röster.

(kanske inte låter så nödvändigt, men det vore jätte snällt)














Av celizia jonsson - 24 januari 2012 15:47

Hej alla!

kom nyss hem från skolan, hade idrott sista passet! helt okej faktiskt,

förutom att jag & malou va tvugna att springa upp till skåpet i shorts & t-shirt, va både kallt & lite pinsamt, haha.

men, på något sätt kom vi & tänka på sommaren & guud vad jag längar till sommaren nu!aja..

ska snart slänga i mig lite käk, o sen sätta på nån film tror jag, fett trött!

pusshej.

 

look like a girl, act like a lady, think like a man, work like a boss.


Av celizia jonsson - 23 januari 2012 23:18

haha, funderar starkt på att färga håret mörkt & ta ut löshåret..

men jag vet inte, ska jag? 

   

ser typ drogad ut, haha men det är ljuset!

Av celizia jonsson - 23 januari 2012 20:21

Hej alla!

kom hem för en stund sen, va på frg med agnes, träffade även vanessa & elin.

och nu så ska jag typ sätta mig & kolla på tv och spela wordfeud, haha.

skulle bara slänga in ett snabbt inlägg, vi hörs!

pusshej.

har du ont i fötterna? det borde du ha, för du har sprungit runt i mina tankar hela dagen.

 

Av celizia jonsson - 22 januari 2012 15:11

Hej allihopa!

vaknade rätt tidigt imorses, åt frulle & kollade sedan på film med lillasyster.

men hon har nu fått feber & deckat i soffan, o jag har inget att göra idag..

så det blir väll att sitta framför datorn, elr så sätter jag på en film, tråkig söndag!

har inte så mycket att säga, så ah ha det bra!

pusshej.

     

ah, ni ser ju hur tråkigt jag har, haha...

Av celizia jonsson - 21 januari 2012 22:06

Hej alla! 

jag & agnes var ju i karlsborg hos min farmor istället, för min pappa kunde inte.

så det blev en natt där,vi skulle ha stannat tills på söndag men agnes blev sjuk.

så vi tog bussen hem imorses & när jag kom hemme så kom mikaela,ludde & levi o sånt,

nu sitter vi & kollar på nån film, o jag tänkte ladda upp bilderna från igår.

vi skulle ju ut & fota idag, men det blev ju inte så, men vi tog iaf några bidler igår, så ah :-)                                                                                               

i love you. 

Av celizia jonsson - 20 januari 2012 08:53

Hej alla!

sitter i skolan, & kollar på film, om typ greker, haha ;)

vi har vikarie haha liv, är skit trött oxå..

men nu ska jag ta kika lite vi hörs!

pusshej.

 

Av celizia jonsson - 19 januari 2012 20:24

Hej alla!

precis kommet ut från duschen & ska käka lite, sen packa.

för imorogon drar jag & agnes till karlsborg över helgen!

det blir nog en hel del bilder när jag kommer hem så jag laddar antagligen upp dom då. ;)

kommer nog inte blogga över helgen, men ha det bra, vi hörs!

pusshej.






     

Presentation


hej.
jag heter celizia jonsson & detta är min blogg. Jag är en tjej på 13 jordsnurr. Som bor i en liten stad med namnet så kallat Skövde. Vore snällt om ni följer & kommenterar.♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards